Direktlänk till inlägg 24 juli 2015

Liten uppdatering! 😉

Av Baby Dreams - 24 juli 2015 23:30

Hejj igen 


Liten uppdatering


Det gick bra att skölja med kokosoljan. Kändes lite konstigt innan den smälte i munnen. Men smälter fort och är väldigt neutral och mild i smaken 😄 


Få se nu det närmaste dagarna hur det känns. 


Ett tips är att skölja munnen när du gör något annat. 20 minuter känns som väldigt lång tid när man sköljer munnen 😜 Skölj munnen framför tv t.ex


Ha det gott! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Baby Dreams - 13 augusti 2015 17:00

Hejj på er!   Har varit på stan och handlat lite idag. Var inne i hälsokostaffären. Har ju varit där förr men såg affären med nya ögon idag.     Jag har ju läst så mycket och kollat på så mycket nya produkter. Nya produkter för mej i alla fal...

Av Baby Dreams - 10 augusti 2015 18:00

Hejj på er!   Jag har blivit helt kär i kokosolja 😝 Haha den har så oroligt många användningsområden!    Man kan ju så klart använda den till var den är gjord för..matlagning, bakning t.ex. Det är också väldigt positivt att ha lite i ...

Av Baby Dreams - 26 juli 2015 18:45

Hejj på er!    Idag har telefonen plingat hela dagen. Vi har lite olika saker ute på försäljning nu. Vi skänker även saker. Så det är många som hör av sej om det. Det är flera som ringer och vill komma och kolla på vår lägenhet som vi nu ska flyt...

Av Baby Dreams - 24 juli 2015 21:45

Hejj på er!   Hoppas allt är bra!    Nu i kväll ska jag testa oli pulling för första gången! Haha det är inte alls så snuskigt som det låter 😂    Man tar en olja (sesamolja eller kokosolja) och sköljer munnen för glatta livet med ...

Av Baby Dreams - 23 juli 2015 14:30

Hejj på er!    Nu känner jag att jag vill starta upp bloggen igen 😉 jag kommer inte lova att skriva varje dag. Det är något jag inte kommer kunna hålla. Det är mycket som händer runt mej just nu och jag kommet skriva i den mån jag kan och...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards